Kysymyksiä ja vastauksia

Alla on vastauksia joihinkin yleisimpiin kysymyksiin. Klikkaa kysymystä lukeaksesi vastauksen. Jos et löydä tarvitsemaasi tietoa, voit kirjautua omalle tukisivullesi ja tutustua lahjakortin lunastamista koskeviin ohjeisiin tai ottaa yhteyttä Joyful Giftcard -tukeen.

Lahjakortin lunastaminen ja sisäänkirjautuminen

Mene osoitteeseen www.joyful.fi. Mene "Valitse lahja"-sivulle ja kirjoita korttisi numero sille varattuun kohtaan. HUOM.! Muista käyttää isoja kirjaimia. Klikkaa sitten "Kirjaudu sisään". Valitse lahjasi. Anna yhteystietosi.
 
Usein ongelma johtuu internetyhteydestä, joten pyydämme sinua yrittämään uudelleen hetken kuluttua. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Joyful Giftcard -tukeen: asiakaspalvelu@joyfulgiftcard.fi tai puh. +358 453 498 313.
Kortti on jo käytetty tai olet antanut väärän numeron. Tarkista korttisi numero ja yritä uudelleen. Jos ongelma jatkuu, mene "Tuki"-sivulle saadaksesi lisätietoja.
Jos sinulla on vaikeuksia valita lahja nettisivuilta, autamme sinua mielellämme. Ota yhteyttä Joyful Giftcard -tukeen, puh. +358 453 498 313. Koska valittavana on paljon tuotteita, suosittelemme, että tutustut tuotevalikoimaan ennen kuin soitat meille.

Lahjan toimitus ja saapumisilmoitus

Lahjasi tulisi saapua 7 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Kun lähetys on saapunut Postiin saat siitä ilmoituksen tekstiviestillä. Posti säilyttää lähetystä 7 vuorokautta sen saapumisesta. Jos olet rekisteröinyt sähköpostiosoitteesi, paketin lähetystunnuksen sisältävä sähköpostiviesti lähetetään sinulle heti, kun lahjasi on lähtenyt varastostamme. Lähetystunnuksen avulla voit seurata pakettisi kulkua. Voit seurata tilaustasi myös "Tuki"-linkin kautta. Jos tilauksestasi on kulunut yli 7 päivää, ota yhteyttä asiakastukeemme sähköpostitse asiakaspalvelu@joyfulgiftcard.fi tai puhelimitse
+358 453 498 313.
Lahjasi toimitetaan 7 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.Kun lähetys on saapunut Postiin saat siitä ilmoituksen tekstiviestillä. Posti säilyttää lähetystä 7 vuorokautta sen saapumisesta. Jos olet rekisteröinyt sähköpostiosoitteesi, paketin lähetystunnuksen sisältävä sähköpostiviesti lähetetään sinulle heti, kun lahjasi on lähtenyt varastostamme. Lähetystunnuksen avulla voit seurata pakettisi kulkua. Voit seurata tilaustasi myös "Tuki"-linkin kautta.
Pakettiasi säilytetään postissa 7 vuorokautta. Sen jälkeen se palautetaan lähettäjälle.
Pakettisi toimitetaan lähimpään postiin. Kun pakettisi on noudettavissa, sinulle lähetetään siitä saapumisilmoitus.
Ei, postipaketteja ei edelleenlähetetä, vaan ne palautetaan lähettäjälle. Pakettia ei myöskään lähetetä uudelleen.
Käytämme sähköpostiosoitettasi lähettääksemme sinulle tilausvahvistuksen, kun tilauksesi on rekisteröity. Kun lahja lähtee varastostamme, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, joka sisältää lähetystunnuksen pakettisi seurantaa varten. Matkapuhelinnumeroasi käytetään vain saapumisilmoitusten lähettämiseen tekstiviestinä.
Kyllä paketin noutajalla tulee olla postista lähetetty asiakirja.

Palautukset ja reklamaatiot

Jos saamasi tuote vastaa www.joyful.fi sivuilla annettua kuvausta, sitä ei vaihdeta. Jos toimitettu tuote on vahingoittunut tai muulla tavoin viallinen, ota yhteyttä Joyful Giftcard -tukeen tehdäksesi reklamaation yllä annettujen ohjeiden mukaisesti.
Jos lahja on toimitettu asianmukaisesti annettuun osoitteeseen, se voidaan lähettää uudelleen vain, jos vastaanottaja maksaa postikulut. Tämä kattaa kustannuksemme. Jos me olemme tehneet virheen, lahja lähetetään sinulle uudelleen ilman kuluja.
Pakettiasi säilytetään lähimmässä postissa 7 vuorokautta. Sen jälkeen se palautetaan lähettäjälle. Se on saatettu palauttaa myös rekisteröintivirheen vuoksi. Lisätietoja löydät "Tuki"-kohdasta. Lahja voidaan lähettää uudelleen, jos maksat itse postikulut.
Ota yhteyttä Joyful Giftcard -tukeen 8 arkipäivän kuluessa, jos sinulle on toimitettu väärä tuote tai tuote on vahingoittunut tai muulla tavoin viallinen. Otamme sinuun yhteyttä 2 arkipäivän kuluessa. Tuotteen saa palauttaa vasta, kun sitä koskeva reklamaatio on tehty Joyful Giftcard -tukeen.
Ota yhteyttä Joyful Giftcard -tukeen: asiakaspalvelu@joyfulgiftcard.fi tai puhelimitse +358 453 498 313.
Reklamaatio täytyy tehdä 8 arkipäivän kuluessa, sillä tuote katsotaan lahjaksi ja näin ollen se on kauppalain alainen.
 
Ota yhteyttä Joyful Giftcard -tukeen: asiakaspalvelu@joyfulgiftcard.fi tai puhelimitse +358 453 498 313. Tuotteen saa palauttaa vasta, kun sitä koskeva reklamaatio on tehty Joyful Giftcard -tukeen.
Tilatuilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Valitettavasti et voi vaihtaa sitä toiseen kokoon. Tilaus on lopullinen.

Tuotevalikoima

Ei, valittavanasi on vain lahjakaupassa näkyvät tuotteet. Tuotevalikoima voi kuitenkin muuttua korttisi voimassaoloaikana.
Ei, et voi muuttaa tilaustasi. Kun rekisteröinti on vahvistettu lahjakaupassa, tilaus tehdään automaattisesti järjestelmässämme eikä sitä voi muuttaa.

Voimassaoloaika

Kortin voimassaoloaika löytyy samalta puolelta kuin kortin numero. Jos kortin voimassaoloaika on mennyt umpeen, emme valitettavasti voi uusia sitä. On lahjakortin saajan vastuulla huomioida kortin voimassaoloaika.